2007. december 22.

Nagy utazás: Ázsia '08

INDULÁS & MEGÉRKEZÉS

Szoval megkezdodott az ujabb ket honapos azsiai utazas.. Budapest Kairo utvonal nem volt veszes.. s gyorsan el is repult az ido.. Felszallas elott meg beultunk meginni egy sort.. megha aranyarban is mertek.. mert kellett a sziverosito.. Aztan a beszelgetesbe olyannyira belemelyedtunk, hogy csak arra lettunk figyelmesek, nev szerint szolitanak minket.. Na ilyen sem volt meg ezeddig :)

Szoval az ut elso felvonasa.. eleg zokkenomentesen zajlott.. s gyorsan el is ment az a majd negy ora.. Nem ugy a repteren valo varakozas.. ami mint kiderult boven hat ora folott volt.. egy olyan kornyezetben ahol lenyegeben semmit se nem lehet csinalni.. csak kolteni a fontot kavera es muffinra.. Amugy tenyleg semmi sincsen.. S a kavarasrol nem is beszelek.. Mivel az okos magyar leanyzo nem vette eszre, hogy en Kairobol meg aznap tovabb repulok.. igy a csomagomat csak odaig postaztak.. Meg jo hogy eszembe jutott.. mert igy a szigoru rendszert megkerulve megint csak ki tudtam menni a csomagomert.. amit Szasza vett fel.. Ja igen lehet, hogy igaza volt, s el kellett volna mennem veluk Kairoba.. legalabb par oracskara.. mert amit a repter nyujthat.. az edes keves.. Na meg a kaosz.. s ertetolenkedes, hogy hagyjam ott az utlevelemet, meg a jegyemet.. s majd kesobb menjek vissza erte.. Mivel mast nem tehettem.. beletorodtem.. s negz ora varakozas utan vegul meg is kaptam a jegyem..

Vegre elszaladt az ido, s lehetett becsekkolni.. Meg elotte talalkoztam egy magyar hazasparral.. akik felmentek a vip osztalyra ahova nem kiserhettem el oket.. Vicces utazos arcok.. a repulon spanoltam is a ferjjel.. Csevegtunk ki merre jart.. s hogy most ki merre megy.. ok is Indoneziat celozzak meg.. sziami kitero utan.. de a fo atrakcio szamukra Papua lesz.. jol hangzik.. De hat ez egy masik kategoria.. A ficko arrol sztorizgatott.. hogy milyen olcson lehet lakashoz jutni Kolumbiaban.. Hat lehet.. elobb inkabb latni szeretnem.. mondjuk igaz az is hogy Kolumbia a legkedveltebb turista celpont a legujabb felmeres alapjan... Majd legkozelebb atszeljuk a Csendes Oceant is :)

Szoval becsekkolas.. megdobbenes.. egy egesz csapat kisgyerek latvanya fogadott.. Mondtam magamban, hogy jo kis utazas lesz ez!! De csoda tortent.. ablak melle kaptam jegyet.. s mellem senkit sem osztottak be.. Igy aztan terpeszkedhettem.. egeszen Mumbai-ig.. Ahol az iskolas csapat kiszallt, de jott egy masik.. egy indiai cspat.. mondanom sem kell, hogy ezt mar nem usztam meg.. s kaptam utitarsat is.. holott pangott a gep.. Nehezen viseltem el oket.. De nem volt mit tenni.. Igy igyekeztem minden percet alvassal tolteni.. Este kilenc korul sikerult is megerkezni.. Kualaba.. Mondanom sem kell, hogy durvan nezett ki a levegobol.. De ami ennel is komolyabb.. az a kualai repter.. meg a ket evvel ezelottihez kepest is durvabb lett.. nem veletlen hogy Kualae a legjobb repter manapsag.. s ezt hirdetik is lelkesen.. Na igen mashol nemigen van kis gyorsvasut ami a terminalokat koti ossze.. s minden elektronialt.. megy mint a karikacsapas.. Komoly sokk.. volt :)

Nem is beszelve a gyorsvasutrol, ami felora alatt reptett be a belvarosba.. s kozben amulhattam a hiper szuper epuleteken.. S jelentem a Petronas es a KL Tower is all meg.. mint ahogyan a Concorde is.. Utobbit majd kozosen lecsekkoljuk :) a tornyokat viszont holnap tuti felkeresem.. Amugy meg rettento meleg van.. kb hanyatvagodtam mikor kileptem.. aztan meg megfagytam a magasvasuton.. Ahol sikerult egybol ket ausztralba belebotlanom.. S mig utaztunk addig mindenki sztorizgatott.. Vegul nagy nehezen megtalaltam a szallasomat is.. a dzsumbuj kozepen.. van itt minden kinai piac.. kiskolykok focimeccse az ajtoban.. iszonyat kosz.. dudalas.. mocik.. csodaautok.. s persze harley-n feszito malajok.. Na meg sakkmeccs a kisasztalon.. S meg ki tudja milyen jatekok.. Ja mar le is guritottam az elso dinnyeshakemet a szomszedos krimoban.. Sor nem volt.. S ami a legrosszabb a szomszedos seven elevenben sincs singa vagy tiger.. csak heineken :( Aztat meg most nem kerek..

Szoval kemeni megint itt lenni.. Iszonyat zsibongas van meg mindig az utcan.. pedig mar boven elmult ejfel.. A net ingyen van.. s mellette a hatterben megy a foci is.. Kairoban a Copa America-t nezhettem meg.. itt meg az angol bajnokikat adjak ezerrel.. Ja igen amit meg mindenkeppen el kell mondanom.. hogy bar komoly fenntartasaim voltak az egyptairrel.. de nem is olyan rossz.. bar eleg minimal a szolgaltatas.. kozel sincs ahhoz amit az eva air vagy a thai legitarsasag nyujthat.. de vicces volt.. leadtak valami ket hollywoody filmet.. az egyikben Bruce Willis menti meg a vilagot ismetelten.. a masikra nem emlekszem.. helyette a klassz arab zenet hallgattam.. 10 csatorna volt.. abbol az egyiken folyamatosan imaszovegek mentek.. a hetesen pedig rock zene.. arabul :) vicces ut volt az egyszer biztos..

Na de a lenyeg hogy itt vagyok.. Holnap megyek is kalandozni.. Most meg kinezek meg a streetre picit, aztan alvas.. mert lecsukodnak a szemeim.. Csok csok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése