2006. augusztus 9.

Szerda - Chahar Shanbe

HÉTKÖZNAPI PROBLÉMÁK ÉS PISZTÁCIAFAGYLALTOS RÉPALÉ

Szerda… hát ez a nap volt eddig a legrosszabb… az órákon kb. lövésem se volt semmiről… igen kellemetlen volt… Igaz a tévé riport jól sikerült.. mert ismételten jöttek egy csatornától, hogy kikérdezzenek minket.. kik s mik vagyunk? Úgyhogy ismételten növeltem tévés szerepléseim számát… No de ez nem segített.. Ezen a napon egyszerűen nem ment semmi.. Mondom az órákon kb. nem tudtam felvenni a fonalat.. s ez olykor rettentő kínos volt.. Mondjuk a tanárok rettentő segítőkészek.. de akkor sem volt valami jó élmény.. S ez rányomta a bélyegét az egész napomra.. Semmi nem jött össze.. Naná hogy ezen a napon volt horesh.. az az étel amit annyira nem kedvelek.. túl sok petrezselyem.. spenót… s hasonló van benne… De azért legyűrtem.. Ebéd után nekilódultam.. mert nem volt kedvem otthon ülni.. a többiek ugyanis bealudtak.. Én viszont nem szeretek délután aludni.. mert akkor este biztosan nem tudok álomba szenderülni.. Idáig legalábbis ez a tapasztalat.. Úgyhogy gondjaimmal a nyakamban elindultam kalandozni.. gondoltam netezek kicsit.. de persze hogy ekkor nincs kapcsolat.. Fizetnem ugyan nem kellett azért a húsz percért amit ott töltöttem.. de úgy tűnt mintha elhagyott volna mégiscsak a karmám.. A délutáni órán is csak bambultam.. sok építő jellegű hozzászólásom nem volt.. Ráadásul a tanár elég nehezen tudja elképzelni.. hogy Iránon kívül is van élet.. meg hogy kis hazánknak is van történelme.. méghozzá nem is kicsi!! Na mindegy.. Tudjuk be azt az állami fejmosásnak!! Amúgy nem jellemző.. hogy bárkiről ill. bármiről lebecsmérlően beszélnének.. De ez egy ilyen nap volt.. De lehet az is hogy én reagáltam túl.. Kb. most érkezhetett el az az idő.. amikor kicsit besokaltam.. S semmi sem tetszett.. Ez az arcomra is kiült.. így aztán mindenki azt kérdezgette, hogy mi a baj.. meg próbálkoztak felvidítani.. de ettől csak minden rosszabb lett.. Így aztán amikor délután elmentünk egy teázóba.. vízipipázni.. nem igazán vettem fel a fonalat.. s azon gondolkoztam.. hogy le is lépek.. de végül maradtam.. s valamelyest rendeződött is a lelkiállapotom.. A vízipipától.. vagy a teától… vagy attól az édességtől amit ettünk.. nem tudom.. Pisztácia fagylalt frissen facsart répalével felöntve… furcsa.. de mégis finom.. Na de a lényeg hogy kicsit sikerült összeszednem magam.. Az orosz lányokkal sikerült sokat nevetni.. meg vicces beszélgetéseket folytatni.. Az egyikőjük pl. már volt Teheránban… s járt abban a teázóban is ahova mentünk.. s az egy évvel korábban készített fényképet kedves gesztusként az ott dolgozó öreg bácsinak adta.. aki persze emlékezett a leányzóra.. Mondanom se kell.. hogy ezt követően különleges elbánásban volt részünk!! Teázás után érzékeny búcsú a lányoktól.. s irány haza.. ezúttal rövid séta.. mert szállásunk igen közel volt.. Aztán vacsora.. egy közeli török étkezdében.. A higiénia ugyan hagyott némi kívánnivalót maga után.. s az étel is úgy tűnt hogy sülhetett volna még.. De nem volt komolyabb hatása ezidáig!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése